loading...
عاشقان تنها
عاشق تنها بازدید : 4 چهارشنبه 03 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

یه دل میگه برم،برم،یه دلم میگه نَرَم،نَرَم

 

طاقت نداره دلم،دلم، بی تو چه كنم

 

پیش عشق ای زیبا،زیبا،خیلی كوچیكه دنیا،دنیا

 

با یاد توام هرجا،هرجا،تركت نكنم

 

سلطان قلبم تو هستی،تو هستی

 

دروازه های دلم را شكستی

 

پیمان یاری به قلبم تو بستی

 

با من پیوستی

 

اكنون اگر از تو دورم به هرجا

 

بر یار دیگر نبندم دلم را

 

سرشارم از آرزو و تمنا

 

ای یار زیبا

 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 32
  • کل نظرات : 8
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 72
  • بازدید کلی : 681